neděle 14. července 2013

15 days left

ahoj :)),

tak jsem po třech úžasných týdnech strávených v Řecku a dvou dnech v Maďarsku, Budapešti zpět doma a před sebou mám posledních 15 dní v ČR. Neuvěřitelné, jak ten čas letí :)) Před odjezdem do Řecka jsem si vyřídila pohovor na americké ambasádě, který mě čeká ve středu, 17. července a vyplnila vízum online. Pomalu si už začínám uvědomovat, do čeho jsem se to "namočila" (ano, už je také na čase :D) a už se dostavila i mírná panika a stres, abych vše stihla zařídit. Na seznamu mám snad milion věcí, na které nesmím před odjezdem zapomenout. Ambasáda, pojištění, dárky do USA, oběhat doktory, nakoupit potřebné věci atd., atd. a hlavně si užít každou vzácnou chvilku s rodinou :)) Snad vše bude bez problémů a ok. S HF jsem stále v kontaktu, za což jsem moc ráda, určitě budou fajn, doufám v tom. Na fb jsem se seznámila s holčinou, Adélkou, se kterou bych měla 29. července letět směr NYC - školení. Doufám, že nám to klapne, byla bych moc ráda.

Mějte se krásně a užívejte teplých letních dnů :))

Natálie xxx








Žádné komentáře:

Okomentovat