pondělí 22. července 2013

Last week in Czech Republic

Zdravím všechny čtenáře mého blogu :)),

řeknu vám, včerejší noc - ráno jsem si opravdu užila. Šla jsem spát okolo 11. hodiny večerní a usla jsem až kolem 4. hodiny ranní. Nevím, jestli už to je stresem z letu, nebo kvůli tomu, že byl snad úplněk :D, ale každopádně to, že mi v brzkých ranních hodinách přišla důležitá sms, jsem ani moc nezaregistrovala. Když jsem se probudila z mého kómatu, koukla jsem na mobil a měla jsem tam sms od kurýrní služby, že mi dnes doručí moje vízum. To byla teda rychlost :)) Mám hned lepší pocit, když už ho mám u sebe :)) Pomalu už si dávám na stranu věci, které si povezu sebou. Balení nějak zásadně neřeším, jelikož na Floridě je skoro celý rok slunečno a vysoké teploty. Ještě mi zbývá oběhat pár doktorů, nakoupit zbylé potřebné věci, dát dohromady léky, které bych mohla v USA potřebovat, okopírovat pro jistotu všechny osobní dokumenty, v případě ztráty. Doufám, že tohle peklo jménem "ztráta" osobních dokumentů, cestovního pasu, víza atd. se mě netýká, jsem na své osobní věci až moc opatrná, ale všude to doporučují a jistota je jistota :)) Dárky pro děti už mám také vyřešené. Malému Williamovi (tomu staršímu) jsem koupila knížku o Krtečkovi v angličtině, puzzle a nějaké nálepky a Charliemu kousátko od Curaproxu, které je úžasné pro dásně a správný růst prvních zoubků miminka a k tomu ještě hračku, Oslíka na kočárek. Přemýšlela jsem, že mu koupím velkého plyšáka krtečka, ale jelikož je miminko, měl by ho nejspíš pořád ulepeného a od slin. A rodičům ? Stále jsem nic inteligentního nevymyslela, asi to opravdu nechám na poslední chvíli a budu muset teda zapojit mozkové závity :))

Přeji krásný den,

Natálie :))





5 komentářů:

  1. They will love them :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nk mi to blbne tak to napíšu znova :D Úžasný :) Já jsem taky koupila krtěčka, zdá se, že to kupuje hodně lidí :) Já letim 27.7 takže jsem taky nervozní, doufám, že ti rodinka bude vyhovovat :) Good Luck :)

      Vymazat
    2. Krteček je klasika :)) !! A děkuji moc, také přeji hodně štěstí, ať se daří a rodinka je fajn :)) !! N.

      Vymazat