neděle 28. července 2013

America ? I´m ready !

ahoj :)),

je neděle, 28. 7. 2013 a pro mě to znamená jediné ! ZÍTRA 29. 7. 2013 LETÍM DO USA :)) Každý, kdo si to sám prožil, asi ví, jak se teď cítím a co všechno se mi honí hlavou. Mám strach, ale zároveň nádherný pocit z toho, jaké mám štěstí, že mám tu možnost splnit si svůj sen, cestovat, podívat se na místa, na která se většina lidí v mém věku ani nepodívá a za to patří zas a znovu velké DĚKUJI hlavně mé zlaté mamince a rodině.



Tak mi prosím držte palce, já se loučím posledním článkem z ČR a těšte se na první článek/info už z USA :))

Mějte se nádherně,

Natálie xxx

2 komentáře:

  1. ahoj, mas pekny blog. hodne stesti na cestu. jento pismo se skoro neda cist,chtelo by to neco tmavsiho a neco normalnejsiho ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) !! Vidíš to a mě se zrovna libí, ale budu se snažit postupem času dát blog víc do pořádku, aby vyhovoval všem :)) N.

      Vymazat