pondělí 17. června 2013

Match - Tampa, Florida

ahoj,

konečně můžu do světa vykřičet novinu, že i na mě se usmálo štěstí a našla jsem si rodinku :)) !! Rodinka je z Floridy, Tampy, což je třetí největší město státu Florida přímo u moře, hodinu a půl vzdálené od Orlanda a 4 hodiny od Miami.


Budu se starat o dva malé kluky - Williama - necelé 2 roky a Charlieho 4 měsíce. S rodinou jsem si 2 x volala na skypu a napsala hodně e-mailů, myslím si, že budou fajn, snad se nemýlím, budu jejich první au-pair, což má své nevýhody, ale také výhody. Po pravdě, ještě si nějak neuvědomuji, do čeho jsem se to "namočila". Nějak mi to nedochází, asi tomu uvěřím, až budu vystupovat z letadla na Floridě. Před tím mě ještě čeká školení v New Yorku a potom odlet do Tampy za rodinou. Nebudu předstírat, že nemám strach, mám a jaký, z loučení s rodinou (na tohle chci myslet až v den odletu, jinak bych se musela zbláznit, nesnáším ten moment, nikdy jsi na něj nezvyknu, ať jsem jakkoliv stará), z toho, jak mě rodina přijme a bude se ke mě chovat, v Londýně jsem byla členem rodiny, nechci je srovnávat, asi by mi to pak bylo líto, jediné co od nich očekávám, že ke mě budou milý a budou mě respektovat jako jejich au-pair, která se jim stará o děti a pomáhá jim v domácnosti. Docela jsem se zhrozila, když mi HM (host mum) napsala, že by jsi přála, bych už přiletěla do NYC 29. července a začátkem srpna už byla u nich. Nečekala jsem, že odletím tak rychle. Jedu teď na dovolenou s rodinou do Řecka a pak budu mít jen 14 dní na to se pobalit, vše vyřídit a rozloučit se. Možná je to dobře, že budu mít tak málo času, nestačím se rozkoukat a pojedu. Říkám si, hlavní je se nepo****, chtěla jsem to, mám to, zvládna jsem žít rok a půl v Londýně, starala jsem se o dvě malé děti, zkušenosti žádné, jazyk jsem neznala, letadlem jsem letěla jen jednou a to ještě když jsem byla malá, takže jsem si to vůbec nepamatovala. Doufám, že vše bude v pohodě, já šťastná, tím pádem i moje rodina v ČR, že jsem v pořádku, daří se mi a HF (host family) mě přijme jako člena rodiny :))

Jinak musím ještě říct/napsat, že jsem byla opravdu překvapená, kolik rodin se mi za tak krátkou dobu ozvalo. 1. Larchmont - NYC, 2. Belmont - Californie, 3. Plymouth - Minnesota, 4. Portland - Oregon, 5. Tampa - Florida, 6. Medford - Massachusetts, 7. Richmond - Virginia.

Z těch rodin byla hrozně fajn rodina z Larchmontu - NYC, volala jsem s nimi jako s první rodinou, viděla jsem děti, ale vadilo mi tam hrozně věcí, myslím si, že jsem se rozhodla správně, vyčkat. Také rodina z Portlandu - Oregonu byla v pohodě, moc milá z e-mailů, děti hrozně roztomilé, nakonec jsem se nedostala ani k tomu, aby s nimi proběhl skype, od středy do pátky jsou byla každý den v práci 14 hodin, měla jsem toho plné kecky a už jsem byla v kontaktu s rodinou z Tampy.

Užívejte krásných letních dnů ! :)) Tak jsem si dnes v práci dopoledne říkala "Ježiš, to je horko"!! Horko ? Asi bych si měla začít zvykat, jelikož strávím rok na Floridě, kde jsou každý den třicítky :))

Mějte se krásně,

Natálie xxx


1 komentář: