úterý 4. června 2013

1. Rodina - New York

ahoj všem :)) !!

První den v "matching" a hned první rodinka. Mám ohromnou radost, moc, moc velkou !! :)) Jsem ráda, že někdo o mě projevil zájem, kontaktoval mě a hned v prvním dnu, co jsem viditelná pro rodiny. Konec euforie :D, zpět k rodince. Celý den ( v rámci možností) jsem neustále nonstop na stránkách APIA, klikám, koukám a doufám, že se někdo ozve a ozval. Rodinka bydlí v New Yorku (Larchmont), mají dvě nádherné děti, holčičku, které je necelý rok a chlapečka, kterému jsou 3 roky. Věk dětí mi absolutně vyhovuje, i kombinace holčička, kluk. V Londýně jsem se také starala o malého chlapečka a holčičku a hrozně jsem si to užívala, fakt jsem měla ráda trávit čas s nimi (ano, budu upřímná, ne každý den byl posvícení ) :)) Rodiče jsou sympaťáci, mamina mi napsala e-mail ve zkratce, že se o mě moc zajímá a že by se mnou ráda mluvila. Tak jsem zvědavá. Jinak upřímně, New York nikdy nebyl můj sen, hrozně ráda bych chtěla do Californie, do tepla a ne do New Yorku, mám z toho všeho smíšené pocity, každopádně nedělám žádné ukvapené závěry. Těším se na skype s rodinou, doufám, že je víc poznám a pak se uvidí.

Good night,

Natálie xxx

Žádné komentáře:

Okomentovat