úterý 24. září 2013

Fresh news

Zdravím všechny čtenáře mého blogu :)),

koukám, že návštěvnost blogu už překročila 5 tisíc lidí, jsem ráda, že můj blog má své čtenáře a díky za to !!

Už druhý týden hlídám děti s babičkou, která jede zítra domů a moje HM a HD se vrací z Itálie. Abych pravdu řekla, docela jsem si ty dva týdny užila. Babi je hrozně milá, vůbec mi nevadilo s ní tady být ba naopak. Snažila se pro děti dělat maximum, navštívili jsme ZOO, vodní park atd. Will chtěl být pořád s ní, neustále se okolo ní motal a se mnou nechtěl trávit čas ani za nic, né že bych si stěžovala :D Měla jsem Charlieho (miminko) na plný úvazek celý dny. Ale musím je pochválit, až na pár jejich extra chvilek byli zlatý.

Minulý týden jsem měla sraz s holkami v Cheesecake Factory. Stále plánujeme, domlouváme a vyřizujeme náš výlet do Key West, který by se měl uskutečnit 18.-20. října a zatím to vypadá, že i jednu noc budeme v Miami. Snad dostanu volný víkend, moje HF mi výlet schválila, ale moje HM stále neví, jestli bude mít v práci volno. Dále nás čeká můj milovaný Halloween :)) Zbožňuji ten den !! V Londýně jsem si ho moc užila a doufám, že letos v USA tomu nebude jinak. Hledáme na internetu kostýmy, takže pevně věřím, že nás napadne nějaký originální převlek a užijeme si to. Dále nás čeká Thanksgiving Day, Black Friday ( už teď kvůli němu nemůžu spát :D), Will bude slavit narozeniny a v neposlední řadě moje dovolená v prosinci. Plánuji, že bych se podívala do New Yorku, je to můj sen, zažít vánoční atmosféru v NYC, ale na druhou stranu jsem včera dostala návrh od mé kamarádky Pauliny, jestli nepojedeme na týden v prosinci na Bahamy lodí a to je nabídka, která se nedomítá :)) Tak uvidím !! 

Dlouho jsem také přemýšlela, jestli se s vámi mám podělit i o jednu ne zrovna veselou příhodu, dost soukromou, která se mi přihodila. Ale pak jsem si řekla, proč ne ? Může to sloužit i jako varovaní pro všechny důvěřivá děvčata, jako jsem já a myslím si, že zvědavci typu, co po otázce "Jak se máš?", následuje hned další otázka "A co kluci v USA?", si také přijdou na své. Seznámila jsem se tu s úžasným klukem. Slovák s americkým občanstvím, který tu má rodinu a žije tu už přes 10 let. Po pár hodinách, když jsem s ním měla první rande, nevěřila jsem, že někdo takový, může vůbec existovat a jaký jsem měla štěstí, že jsem potkala někoho, s kým můžu v USA mluvit svým rodným jazykem a přemýšlet nahlas. Byl to opravdový genteleman, kluk, o kterým jsem vždy snila a doufala jsem, že takového najdu. Otevíral mi všude dveře, neustále mě chválil a obdivoval, jak mi to sluší, byl všímavý a inteligentní. Když si tam zpětně uvědomuji, co se stalo, musím se smát. Byli jsme na sushi v japonské restauraci, kde vždy dostanete po jídle maličkaté "sušenky"/dezert, který když otevřete, uvnitř máte papírek s příslovím. Už podruhé jsem si vytáhla ten stejný.



Be careful ! Bees with honey in their mouths have stings in their tails. - Buď opatrná ! Včely s medem v ústech mají žihadla v jejich ocasech. Tak strašně to sedělo ! Přísloví, které ho dokonale vystihlo, jen kdybych to v tu chvíli poznala :)) Pan "gentleman" přesně věděl, na jakou citlivou strunu má zahrát. Konverzace o Vánocích, jak by si je přál trávit se mnou, o tom jak mu záleží na tom, abych byla šťastná, jak mě má rád a dalších milion frází, které dostanou každou holku, i kdyby nechtěla. Opravdu jsem byla v sedmém nebi, jenže z toho nebe jsem spadla přímo na "hubu", když po jednom nevydařeném dni na lodi mě nechal s taškami a vybitým mobil na ulici v St. Petersburgu a ani se nezajímal, jak se dostanu domů a jestli budu v pořádku. Když jsme slyšela motor té lodi, stála jsem jak opařená a nemohla jsem uvěřit, co mi právě udělal a jak se zachoval, že odjel a nechal mě tam. Vůbec jsem neměla ponětí, kde jsem, neměla jsem mobil a netušila jsem, co dělat. Tak tenhle pan "gentleman" se ukázal jako pěkný lhář ve slušivé košili, který se se mnou očividně chtěl jen ukázat a kterému nejvíc záleželo na tom, jak vypadám, než na tom, jak se cítím a přesně věděl, na jakou strunu má zahrát a čím si mě získá. Dobře, dostala jsem další "životní lekci" a beru to jako zkušenost, dost nemilou, ale aspoň si příště dám pozor, komu věřit a komu ne. Jsme vyléčená z nějakých rádoby ulhaných "gentlemanů", kdybych si mohla něco přát, asi by to bylo to, abych potkala kluka, s kterým se budu cítit fajn, když si na sebe vezmu své oblíbené polorozpadné kraťasy, nebudu muset stále hlídat, jestli mám dokonalý make-up a vlasy. Tohle nejsem já a díky za to ! Dám přednost klukovi, který má na sobě ušmudlané conversky, který je sám sebou, má mě obyčejně, čistě rád bez dalších jiných nesmyslných keců a hlavně je ke mě upřímný, ať se děje cokoliv. Odpustím, snesu hodně, ale lež ne. 

Ale co ještě musím zmínit je to, jak úžasné kamarády tu mám. Takové, co se o vás postarají, co vás nenechají stát někde na ulici a co pro vás přijedou kamkoliv a pomůžou vám :)) Vše špatné je k něčemu dobré. A já jsem díky této mizerné zkušenosti poznala, že tu nejsem sama, že se mám na koho spolehnout a že tu mám někoho, komu se můžu svěřit a s kým jsem v bezpečí. Tenhle pocit je strašně fajn :))

Také jsem se s vámi chtěla podělit o informaci, že příští týden - sobotu nastupuji do školy. Budu studovat angličtinu na University of South Florida, těším se ! :))

Mějte se krásně a užívejte prvních podzimních dnů, ať jste kdekoliv :))

Natálie, xxx





Žádné komentáře:

Okomentovat