pondělí 9. září 2013

1 month and 11 days in Florida - Part two

Tak se vracím k pokračování předchozího článku :))

Kupodivu se mi během dne udělalo líp, byla jsem s dětmi na procházce, udělala jsem jim oběd a dala po obědě spát. K večeru jsme měli první au-pair meeting s naší koordinátorkou. Byli jsme na výletě na lodi pozorovat delfíny na Clearwater beach. Nádherné místo, moc jsem si to užila a když jsem viděla všechny ty delfíny kolem nás, měla jsem radost jak malé dítě :))



V pondělí mi napsala jedna holčina (au-pair, Giovanna - Italka) co jsem jí poznala ten šílený pátek večer v Cheesecake Factory, jestli s nimi nechci jet na víkend pryč. Odjezd v pátek a návrat v neděli. Ani jsem se moc nevyptávala, kam jedou atd., aby mi to nebylo líto, protože jsem věděla, že budu v sobotu večer pracovat, takže jsem to odřekla. Přes týden jsem měla děti opět od rána do večera a ani jsem neměla žádné plány na víkend. V pátek odpoledne mi volala moje HM, že nakonec pojedou ještě dnes (v pátek) večer navštívit HD rodiče, co bydlí v Georgii, Savannah, protože v pondělí je svátek a moje HM dostala v práci volno, tak ať se rozmyslím, jestli chci jet s nimi a nebo zůstanu celý víkend doma a že mi za chvilku zavolá, jak jsem se rozhodla. Představa strávit s dětmi 8 hodin v autě na cestě tam a 8 hodin na cestě na zpět mě opravdu víc než děsila. Už hned jak mi HM položila telefon jsem věděla, že se mi moc nechce a radši zůstanu celý víkend sama a konečně se vyspím. Ale v zápětí jsem si vzpomněla na holky, které jedou na ten víkend pryč, tak jsem volala hned Giovanně, jestli můžu jet s nimi, že mi je úplně jedno, kam jedou, hlavně abych něco zažila, viděla a konečně na pár dní slušně řečeno "opustila" barák :)) Giovanna mi řekla, že už mají rezervaci na motel, ale ať chvilku počkám, že mi zavolá. Za půl hoďky mi volala, že ten jejich motel je plný, ale že našla jiný, kde mají volný pokoj a abych neplatila plnou cenu pokoje sama, že tam se mnou bude a ostatní holky budou v tom rezervovaném motelu kousek od nás. Tu holčinu jsem viděla jen jednou večer, můžu říct, že jsem jí vůbec neznala a ani ona mě. Ale i přes to, byla tak zlatá a neuvěřitelně ochotná se namáhat mi najít ubytování a ještě se nabídla, že bude na motelu se mnou, abych neplatila plnou cenu. Vzápětí jsem volala mojí HM, že jedu s holkama na výlet a že jedeme navštívit NASA centrum a na Cocoa beach. HM souhlasila, že ať jedu a užiji si to, ale jestli bych mohla klukům zabalit věci a že HD už je na cestě domů, že si vezme děti, abych také měla čas si zabalit věci a připravit se.

Během pár minut jsem se hekticky zabalila a čekala na DjiDji (au-pair z Francie), který mě měla vyzvednout. Po cestě jsme s DjiDji vyzvedly všechny holky a nakonec nás tedy bylo 5. Já, Giovanna (Itálie), DjiDji (Francie), Ellen (Brazílie) a Steffani (Brazílie). Cesta trvala skoro 3 hodiny. Holky nás vysadily v našem motelu a jely do jejich. S Giovannou jsme spali v takovém tom typickém americkém motelu, jak tam jsou ty pavlače. Když jsem to viděla z venku, bála jsem se, co mě čeká vevnitř. Nakonec byl pokoj docela útulný, koupelna, sprcha a záchod čistý a postel také. To pro mě bylo to hlavní, dál jsem radši náš pokoj nezkoumala :)) Ráno jsme měly s Giovannou zaplacenou snídani. Nemyslete si, že to byl nějaký luxus, byla to snídaně v motelu, takže pár muffinů, čaj, káva a cereálie a tím to haslo :D Ale lepší, než nic, já jsem byla spokojená :))

Skoro celou sobotu jsme byli v NASA centru, další obrovský zážitek. Vstupenka tedy stála dost, 50 dolarů, ale zážitek k nezaplacení, nelituji ani jednoho dolaru. K večeru jsme jeli na Cocoa beach, nejoblíbenější místo a ráj pro surfaře. Sice to tam bylo hlava na hlavě, ale celá pláž byla jedna velká párty, úžasný :)) Večer jsme šli na večeři a pak na párty. V neděli jsme byli v jednom velice slavném shopu pro surfaře - Ron Jon a to byl tedy ráj na zemi ! Neonové křiklavé barvy, Roxy holčičí oblečení, Billabong, Vans, atd., atd. Ano, dostala jsem trošku amok, ani jsem nekoukala na ceny a do kabinky jsem si brala minimálně 15 kousků oblečení, ale ven z šatny jsem odcházela jen s kšiltovkou :D Můžu být ráda, že jsem ušetřila peníze, ale neměla jsem to v plánu, chtěla jsem si něco koupit, ale vše mi bylo nějaké velké a ne, nezhubla jsem tu, jen to je tím, že ty beach věci jsou většinou dost volné, protože se nosí na plavky, ale já chtěla něco, co si můžu vzít normálně, ne jen na pláž.

Tento víkend Giovanna a DjiDji slavily narozeniny na pláži. Bylo to hezké :)) Jsem moc ráda, že tu mám konečně kamarádky, aspoň se tu necítím tak sama a užívám si to tu mnohem víc :))

Také bych se moc chtěla omluvit za to, že vždy odpovídám na vzkazy ať na fb, nebo na e-maily s dost velkým zpožděním. Je to tím, že opravdu pracuji nonstop a když už mám konečně volno, padnu za vlast (za tu českou :D) do postele, usnu během chvilky a druhý den na novo. Nemám čas na nic, ale snažím se odpovídat jen jak to jde :))

Doufám, že se máte krásně, posílám moc pozdravů a až bude zase čas, s radostí přidám další článek o tom, jak tady válčím :))

Natálie, xxx

















1 komentář:

  1. Hrozně ti to na tech fotkách sluší :) Vidět Nasa je muj sen :) Doufám že sis to hodně užila :)

    OdpovědětVymazat