pondělí 19. srpna 2013

Minneapolis, Prior Lake - Minnesota

Zdravím všechny :)),

jsem po týdnu (hodně dlouhém a vyčerpávajícím týdnu) zpět na Floridě. A jak bylo v Minnesotě ? V pondělí - 12. srpna jsme letěli odpoledne z Tampy do Minneapolis. Ráno jsem si přivstala, zabalila do mého příručního zavazadla všechny věci, šla se psem, nasnídala se a hlídala jsem děti až do 11:30 děti, ve 12:00 h. byl odjezd směr letiště. Řeknu vám, že děti zrovna neměly svůj nejlepší den a to byl teprve začátek. V letadle jsem si "vylosovala" Charlieho, miminko, takže mi celou cestu "seděl" na klíně a HM seděla před námi a měla u sebe Williama. Říkala jsem si, že to bude v pohodě, že Charlie celý let prospí, ale ono ne :D Let byl opravdu záživný, kdo někdy cestoval v letadle sám s miminkem, asi si to umí dost živě představit, co se během skoro 3 hodin odehrávalo na mém sedadle. Vždycky když někam letím, říkám si : "O bože, hlavně aby vedle mě neseděla nějaká mimina s uřvaným miminem". Přesně to si asi o mě a o Charliem říkali lidé, když procházeli okolo nás :D Ale zvládli jsme to, dost jsem Charlieho teda litovala, ani se nedivím, že brečel, byl to jeho první let a nevím, jestli prožít svůj první let ve 4 měsících je nějaká výhra.

Když jsme přiletěli do Minneapolis, žízní, hladem a hroznou únavou jsem pomalu ani nevěděla, že jsem v USA natož v Minneapolis. Půjčili jsme si auto a jeli jsme za HM sestrou a její celou rodinou, kteří žijí v městečku, které se jmenuje Prior Lake. Opravdu krásné místo, cítila jsem se jak doma v ČR. Všude louky, lesy, stromy, zeleň a jezera, ani ne zima, ale ani ne nějaké extra teplo. Sestra HM celou dobu pobytu byla strašně moc milá, byla tam i mamka HM a s tou jsem si moc sedla. Myslím si, že jí může být tak okolo 50 let, strašně fajn ženská :)) Sestra HM pracovala v úterý a ve středu, takže jsme hlídali její děti. Její 3 děti :D Myslela jsem si, že po letu už mě nemůže nic překvapit, ale překvapilo. Takže jsme hlídali 2 dny, 5 dětí ve věku - 3 týdny, 4 měsíce, 1,5 roku, 2 roky a 4 roky. Byla jsem opravdu vyřízená, jedno dítě začalo brečet, druhé ho následovala, mezi tím se poprali další dvě o něco, samozřejmě následoval pláč :D Můžu říct, že po týdnu v Minnesotě se můžu poplácat po rameni a od teď jsem už připravená na vše. Opravdu obdivuji maminy, au-pairs, co mají 5 dětí, viz kamarádku Karen, která hlídá 5 dětí v New Yorku. Zpět k naší bandičce prťat. Opravdu bylo veselo, chodili jsme chytat žáby, každé ráno, odpoledne a večer ! Naposledy jsem chytala žáby když mi bylo asi 8 let, vím, jak to děti baví, takže jsem nahodila ten nejlepší úsměv co umím a předstírala, jak mi to vůbec není proti srsti, že se vůbec nebojím a užívám si to :D Ale bylo fajn sledovat děti, jak jsou z toho nadšený :)) Ve čtvrtek jsme byli v ZOO, zbožňuji ZOO ! V ZOO v Praze bych mohla být každý den a vůbec by mi to nevadilo, mám to tam opravdu moc ráda. Neměli jsme moc času si vše projít, protože děti byly unavené, ale i tak to byla zábava. Odpoledne mě HM odvezla do největšího nákupního centra v Minnesotě, přesně víc co na mě platí :)) Strávila jsem tam 6 hodin a kdo mě zná tak ví, že mi to vůbec nevadilo a užívala jsem si to. Jelikož máme v neděli první meeting s mojí KOO (koordinátorkou) a s holkama z Tampy a jedeme lodí se podívat na delfíny, chtěla jsem si koupit nějakou tašku na pláž. Sehnala jsem nádhernou ve Victoria´s secret, pak jsem si ještě koupila můj oblíbený hřeben Tangle Teezer, který jsem si nechala doma, obal v Apple store na IPhone a takové praktické, černé kraťasy. Takové nákupní centrum jsem opravdu ještě neviděla a to, že jsem jich teda už viděla :)) Byl tam i vodní svět, velké zábavné centrum pro děti a Legoland.

V neděli ráno jsme letěli domů, už jsem se těšila na ten klídek a do postele. Charlie ode mne dostal velkou pochvalu na cestě zpět, protože prospal celé 3 hodiny, chudák také toho měl plné kecky :)) Dnes - 20. srpna, jsem vstala jako obvykle, šla se projít se psem a šla do kuchyně, kde mě už čekal Will, udělala jsem mu waffle s ovocem, napapal se, konečně i zjistil, k čemu je dobrá vidlička, vyměnila jsem mu plínku a on zase prchnul do třetího patra za HM. Na takové věci jsem mu dobrá :)) Dopoledne jsem šla k našemu bazénu, co máme v rezortu, hrozně moc jsem to potřebovala, nádherně jsem si zaplavala v teplém bazénu a užila jsem si 2 hodiny na sluníčku s IPodem v uších. Odpoledne jsem opět hlídala děti, navečeřela a za chvilku půjdu nasbírat sílu na týden co mě čeká. HM zítra nastupuje do nové práce, takže budu mít děti od rána do večera. 

Na fb se mi ozvala další Italka - au-pair z Tampy a pozvala mě v pátek na párty, snad to klapne, už potřebuji vyrazit mezi lidi a minulý týden jsem si psala s holčinou z Polska, co je teď na školení v NYC a bude také bydlet v Tampě :))

Mějte se krásně ! :))

Naty, xxx




Žádné komentáře:

Okomentovat