pátek 25. ledna 2013

Pohovor - Coolagent

Den D, den mého pohovoru v Pražské agentuře http://www.coolagent.cz/cz/. Absolutně zbytečný stres a nervy :) Pohovor jsem měla domluvený na 14:00 h. Ráno jsem vstala plná očekávaní, napětí a taky s pocitem, abych už vše měla "za sebou". Ano, vím, pohovor je jen začátkem, teď teprve začnou ty pořádné nervy ! V agentuře mě přivítala velmi milá a vstřícná slečna Dita, která také pracovala jako au-pair. Měla velmi srozumitelnou, moc hezkou angličtinu, takže celý pohovor probíhal v klidu a každé otázce jsem rozuměla, opravdu se není čeho bát. Teď si přijdu hloupě, když si uvědomím, že jsem měla nějaké obavy. Otázky, na které se Dita ptala :


  • Stručné info o mě
  • Speciální dovednosti, záliby
  • Rodina, kde bydlím
  • Zkušenost s dětmi
  • Jaké vlastnosti by měla mít au-pair
  • Jestli mám domácí zvíře

Dita mě velmi pozorně poslouchala a každou mou odpověď si zapsala. Délka pohovoru 15 - 20 minut. Poté jsem dělala psychotest. 260 otázek, na výběr je jen ze dvou odpovědí a to A - True, B - False. Psychotest obsahuje otázky typu : 

  • Jestli jsem ráda středem pozornosti
  • Nevadí mi mluvit před větším množstvím lidí
  • Otázky ohledně večírků, hlučné muziky, zábavy a alkoholu
  • Chování v kolektivu
  • Nedělá ti problém konverzace s cizími lidmi
  • Otázka ohledně neslušných (nevhodných) vtipů
  • Prosazování svého názoru
V psychotestu se objevilo pár slovíček, kterým jsem absolutně nerozuměla a rada, jak nezpanikařit ? Zachovejte si klidnou hlavu a zdravý rozum, mezi námi, vždyť o nic nejde :) Zatím nevím o nikom, kdo by psychotest nezvládl (snad nebudu první). Zkuste pochytit hlavní smysl, myšlenku věty a vybrat jednu z možností. 

Po psychotestu Dita ověřila můj "profil" na stránce http://www.aupairinamerica.com/, informace, které jsem vyplnila, reference a dopis. Dostala jsem pár rad, jak vše vylepšit. A co se bude dít teď ? Podepsala jsem smlouvu a musím doufat, že jsem zvládla psychotest a dodělat si řidičák, který momentálně vše brzdí. Snad je to otázka "pouhých", ÚMORNÝCH dvou měsíců. Mezi tím slibuji, že mým nejlepším přítelem se stane učebnice autoškoly (kterou občas velmi ráda vystřídám za knihu Fifty Shades of Grey, kdo tuto knihu ještě nečetl, může to považovat za svoji životní chybu, kterou musí rychle napravit, haha) a budu vás informovat o všem, co se děje :)

Rada pro slečny/kluky, kteří se také hodlají registrovat u agentury Coolagent ! Registrační poplatek 1 000,- Kč nemusíte platit, jestli máte za sebou strávených min 200 hodin s dětmi pod 2 roky. V agentuře vám to nikdo neřekne, klidně vás to nechají zaplatit, vlastní zkušenost, info najdete na stránkách.



Přeji krásný víkend,

Natálie xxx

2 komentáře:

  1. Ahoj Naty, máš moc hezky udělaný blog. Včera jsem si koupila tu trilogii Fifty Shades ... až na ten první díl který ty tu zmiňuješ, neměli ho takže čekám :)ale jsem hrozně ráda, že jsem se tu u tebe o té knize dočetla protože když jsem si ty knihy kupovala tak jsem si nebyla úplně jistá jestli to nebude nějaká kravina, ale ted jsem si jistá že ne :) a mimo to bych ti chtěla popřát hodně štěstí, je vidět, že víš co chceš a jdeš si za tím. Takže jen tak dál držím palce
    jedna au-pair a bejvalá spolužačka Kiki

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kristý,

    děkuji ti moc :)) !! Až budeš mít někdy čas, napiš na fb, jak se máš, co děti, jak to zvládáš, měj se krásně, N. :))

    OdpovědětVymazat