úterý 15. ledna 2013

Hello new adventure

Plán je jasný, AMERIKA ! Ještě mě neomrzel život v cizině a stále jsem plná vášně, odhodlání a nemůžu se dočkat, až budu mít tu možnost cestovat po USA, poznat spoustu nových lidí a splním si svůj "American Dream" !! 

Díky skupině, která vznikla na facebooku pro české a slovenské Au-pair (velké díky za ni), jsem se dozvěděla spoustu užitečných informací a rad, jak postupovat a začít si plnit svůj sen, po lehké úvaze jsem se rozhodla, že se registruji na stránkách http://www.coolagent.cz/cz/ a domluvím si pohovor u této agentury, která sídlí v Praze. Do agentury jsem zavolala a s velmi příjemnou slečnou jsem se domluvila na pohovoru, který budu mít 24. ledna. So wish me luck pleas :)

Mé velké přání je, dostat se do Californie. Ách, kéž bych měla to štěstí, našla si milou HF a užívala si krás Californie. San Francisco, Los Angeles a San Diego, nezní to jako začátek nějaké pohádky ? Ano, zní, doufám, že štěstí bude na mé straně :)

Odkaz fb - https://www.facebook.com/groups/czech.slovak.aupairs/







Žádné komentáře:

Okomentovat